Fridayyy

Yes fredag idag, som är min favorit dag eftersom man har hela helgen framför sig. Första gången jag bloggar via blogg.se's nya app och tycker den verkar riktigt bra så kanske ni får mer inlägg i fortsättningen!  
Bild från Paris.

New hair

 
Hej, nu är mitt långa hår borta, hehe. Jag trodde jag skulle bli jätteledsen och sakna det långa, men det gör jag faktiskt inte. Nu är jag bara lite osäker på vad jag ska ha för hårfärg (haha, alla dessa hårproblem), just nu är jag ganska ljus, men funderar på om jag ska göra ombren igen, eller färga helt mörkt (eller ännu ljusare, men nja).

Vi kommer alltid ha Paris

Paris - Oktober 2013 

Paris var en väldigt fin stad. Gamla byggnader och en massa människor. Kan visa lite mer bilder och berätta lite mera senare. Och kanske visa mina inköp, hehe. Men jag måste verkligen tillbaka dit. Känner redan att jag inte kommer klara mig tills jag får åka dit nästa gång... Kan verkligen rekommendera att åka till Paris. Finns så mycket att se och någonting för alla.

goodbye


Om lite mer än 8 timmar åker jag hemifrån! Har inte gjort några tidsinställda inlägg, så ni får vänta på mig tills jag kommer hem. Kommer vara skönt att slippa skolan, men så stressigt när man kommer tillbaka, hehe. Puss och kram.