In the hearts of men

hejsan. Så var tisdagen avklarad. Och nu ska jag göra läxor, fotografera, njuta av solen och dammsuga rummet. Funderar på att träna och baka också, men det hinner man knappast med. På sommaren hinner man ju med allt och inget, men nu hinner man bara vara i skolan, komma hem, göra läxor (och knappt det), äta, och gå och sova. Skulle inte ens ha tid att blogga, men känner att jag måste, haha. Hoppas ni njuter av vädret, om ni har det lika fint som oss! Kram.

En bit av en outfit från förra veckan

Lite annorlunda om man jämför med vad jag annars brukar gå klädd i (klänningar, kjolar).
Men gillar det ändå.
 
Väska och tröja - H&M | Jeans - Gina Tricot | Skor - Converse

You held me down, but I got up

Ciao. I helgen har jag inte gjort något annat förutom att jag hunnit vara sjuk...Lyckas alltid bli sjuk på fredagar så att jag missar veckans bästa dagar! Nåja, har i alla fall något jätte roligt att se fram emot i oktober, men skriver närmare om det senare, hihi. Nu ska jag göra läxorna och så ska jag gå och lägga mig tidigt, kanske. Alltså jag vet inte varför, men jag är verkligen inte bloggartypen, för jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva om i mina inlägg, så funderar på att testa videoblogga lite då och då, men får se.
 
 

En liten lista

Glass/godis

SminkUtan smink

SommarVinter

Sjunga / Dansa

Julafton / Födelsedag

Singel / Förhållande

Rosa / Blå

Bok / Tidning

Kjol / Klänning

Levande ljusLampor

Få pengar / Tjäna pengar

Familjen / Kompisar

HundHäst

Katt / Hund

Gina / H&M

Veromoda / Cubus

Jordgubbar/Hallon

Godis/Frukt

Mjölk/Läsk (cola )

Twilight/Hungerspelen

Halsband/Armband 


Hihi, som ni kanske märker har jag lite beslutsångest...
Men tycker ni det är kul att läsa sådana här listor? 
 

beautiful clothes and stuff

 
~

~


Just give me a reason


Slutade ett idag, och har ändå inte gjort någonting vettigt idag. Rummet är fortfarande ett kaos och läxorna är halvfärdiga. Imorgon ska jag i alla fall på bio (något att se framemot!) och jag har bara 3 skoldagar att överleva innan helgen.., hihi. Men nu måste jag verkligen försöka aktivera mig och få något gjort, och det kommer väl gå sådär lagom bra, hm. 

Måndag

Första hela skolveckan har dragit igång och ja, veckans jobbigaste dag är i alla fall avklarad. Efter skolan köpte en ny väska. Väldigt nöjd! Kanske lägger in en bild senare. Imorgon slutar jag klockan ett och det ska bli så skönt. Klockan är ganska mkt nu, men ska försöka städa mitt rum innan jag går och lägger mig, haha. Förresten, tipsa mig gärna om bra bloggar! Har du en egen blogg så kan du ju tipsa om den. 
Hoppas ni har det bra. Kram
(ska försöka aktivera mig med kameran i fortsättning, har verkligen inte fotat på länge, så nu får ni gamla bilder)
 ♥

Här igen!

Anledningen till mitt dåliga bloggande är att jag verkligen inte har varit på blogghumör i sommar, och jag har inte haft tid heller. Men nu ska jag försöka återuppliva bloggen lite, får se hur det går dock. Jag har i alla fall haft en helt bra sommar och skolan börjar på tisdag...Längtar inte, för jag kommer ha hur mycket plugg som helst och inte tid för något annat än skolan känns det som. Har inte så mycket bilder att visa (eftersom jag inte fotat så jättemycket), men här är 2 gröna sommarbilder jag fotat i juli.