Provvecka

En helt vanlig onsdag idag. Imorgon blir det att skriva prov, och alla andra andra dagar den närmaste veckan förutom söndag (ja, till och med på lördag). Så nu ska jag plugga lite, och sedan kolla tv. Måste dessutom gå och lägga mig i tid ikväll med tanke på att jag antagligen kör med moped till skolan. Slutar iallafall 11 vilket är grymt skönt. Nu får ni lite instagrambilder, eftersom jag är alldeles för lat för att orka fota.
 
 
tiintins @ instagram
 

I'm just doing what we're told

 
Idag är det torsdag, och ledigt! Vilket är så skönt, dock måste man till skolan imorgon, som absolut inte är lika kul. Jag har spenderat dagen med att städa lite och läsa en bok. Ska väl kanske ta och baka något snart, och göra en massa läxor. Mest av allt vill jag bara ha sommarlov, men det får jag väl vänta på 23 dagar till.