Tell me something I don´t know, tell me something I care about


Händerna mot himlen

Intressant dag var det kanske inte riktigt idag. Två lektioner med filmtittande, matematik, och modersmål. Så hade vi även kör idag, vilket gjorde att jag slutade först lite före fyra. Så gick jag till bibblan och lånade en massa nya böcker. (Mina närmaste veckor kommer förmodligen bestå av böcker, trötthet och gitarrspelande.) Kören var i princip det ända som förgyllde denna annars rätt trista och färglösa tisdag. Borde egentligen gå och lägga mig nu, är nämligen väldigt trött. Godnatt.
 

Läxhögar

Första dagen i skolan och vi har redan läxor tills imorgon. Sitter just nu med historia framför näsan. Ska snart fixa lite fika, té och kakor. Imorgon går jag i skolan till fyra (eller halv tre). Ska se om jag hinner städa mitt rum också ikväll. Har dessutom köpt lite kläder som jag kanske kan visa senare. Kram!

sjätte januari

Idag ska jag bara slappa och njuta av sista lovdagen. Funderar på att fotografera, men är så mycket snö därute så får väl bli inomhus isåfall. Men kommer väl mest troligt att spendera dagen framför datorn, med näsan i någon bok eller kanske (om mitt rum har tur) städandes.

Nytt år, ny start, ny blogg

Har inte alls haft någon blogginspiration de senaste månaderna, men nu har den kommit tillbaka. I alla fall lite smått. Så nu blir det ny blogg och nu ska jag blogga. Vill blogga, men tiden brukar däremot inte riktigt räcka till...Kör på en ny header också, men designen är samma som på förra bloggen.